Satış Teknik Destek Mühendisi

Satış
Tam Zamanlı (07:30-17:00)
Çatalca/İstanbul

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Şirketimizin Satış ve Pazarlama Departmanı’nda görev alacak, yenilikçi çözümler geliştirebilecek, analitik düşünme yeteneğine sahip “Satış Teknik Destek Mühendisi” arıyoruz.

Genel Nitelikler:

  • Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği veya Makine Mühendisliği bölümlerinden mezun,
  • Otomotiv sektörüne ilgisi olan veya 1-2 yıl sektör deneyimine sahip,
  • Maliyet analizi ve müşteri ilişkileri yönetimi konularında tecrübeli veya bu alanlarda çalışmaya istekli,
  • Excel başta olmak üzere MS Office programlarını ileri düzeyde kullanabilen,
  • İleri derecede İngilizce bilgisine sahip,
  • Fonksiyonlar arası ve ekip içi çalışma becerileri gelişmiş,
  • Analitik düşünebilen, sonuç odaklı, organizasyon ve planlama becerilerine sahip,
  • Sunum yeteneği güçlü, iletişim becerileri gelişmiş,
  • Problem çözme, pazarlık ve ikna kabiliyetine sahip,
  • Stres altında performansını koruyabilen,
  • Aktif araç kullanabilen,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış

Rol ve Sorumluluklar

  • Satış Operasyon ekibinin yönlendirdiği müşterilerden gelen teknik talepleri uzman departmanlarla koordineli şekilde değerlendirerek, müşterilerle gerekli görüşmeleri ve sunumları gerçekleştirmek, süreci etkin şekilde takip etmek,
  • Müşteri teknik şikâyetlerini/memnuniyetini dikkate alarak iyileştirici aksiyonların alınmasında görev almak,
  • Mevcut ürünlerin teknik özellikleri konusunda müşterileri bilgilendirmek ve gerektiğinde eğitim vermek,
  • Teknik dokümantasyon hazırlamak, güncellemek ve paylaşmak,
  • Bölüm müdürünün yönlendirmesi doğrultusunda fiyatlandırma çalışmalarına katılmak ve RFQ (teklif alma) süreçlerinde görev almak,
  • Maliyetlendirme çalışmalarında Satış ve Maliyet Mühendisine destek olmak, (maliyet analizi, maliyet çalışmaları ile ilgili müşteri ilişkilerini yürütmek vb.)
  • Proje sürecinde tekliflendirme çalışmalarına destek sağlamak,
  • Müşteri ile firma arasında gerçekleşecek şartname, sözleşme vb. süreçlerde teknik konularda destek sağlamak,
  • Müşteri bazında satış ve kârlılık hedeflerine yönelik çalışmalara katılarak satış ve kârlılığı arttırıcı şirket içi ve dışı faaliyetlere destek sağlamak,
  • Mevcut müşterilere ilişkin gelişmeleri takip etmek, müşteri geri bildirimleri ve alınan aksiyonlara yönelik düzenli raporları yöneticisine sunmak,
  • Gerektiğinde yurt içi/yurt dışı fuar ve müşteri ziyaretlerinde bulunmak, müşteri ziyaretlerinin firma içinde organizasyonunu sağlamak.

Bizimle İletişime Geç

Açık pozisyonlarımıza başvuru için aşağıdaki butonu kullanabilirsiniz.